Diet coaching

Πως πραγματοποιείται;

Πρώτη συνεδρία

Στην πρώτη μας συνάντηση σκιαγραφούμε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, έτσι όπως βγαίνει μέσα από την καρδιά σου. Πως θα μπορούσε ποτέ μια δίαιτα να είναι πιο δελεαστική από μια σοκολάτα; Η αλήθεια είναι, ότι δεν θα μπορούσε! Για να μπορέσει να συμβεί κάτι τέτοιο, χρειάζεται να έχεις κάτι πιο ισχυρό από τη σοκολάτα προκειμένου να σου βγαίνουν αβίαστα και αυθόρμητα οι επιθυμητές συμπεριφορές. Αυτή η ισχυρή κινητήριος δύναμη δεν είναι τίποτα άλλο από το όραμα.

Το όραμα είναι η νοητική εικόνα που φέρνεις στο μυαλό σου όπου εκεί βλέπεις την πιο γεμάτη σου ζωή. Εκεί είσαι ο καλύτερος σου εαυτός! Εκεί είσαι ευτυχισμένος! Εκεί ξυπνάς κάθε μέρα έχοντας ξεχάσει το κάθε πρέπει και ξεκινάς την μέρα σου στοχεύοντας στο κάθε θέλω. Δεν πρόκειται για μια αόριστη ευχή ή μια ελπίδα ή ένα όνειρο. Πρόκειται για μια εικόνα η οποία προκύπτει μέσα από την καρδιά σου. Προκύπτει από το πώς βλέπεις την ζωή σου στο μέλλον και δίνει νόημα στο παρόν. Είναι το μέρος όπου θα ήθελες πραγματικά να είσαι. 

Σ’ αυτήν την πρώτη συνεδρία θα θέσουμε μεσοπρόθεσμους – τρίμηνους στόχους που σχετίζονται με το όραμα και τις πρώτες δεκαήμερες συμπεριφορές που σχετίζονται με τους τρίμηνους στόχους. Με άλλα λόγια,  θα δημιουργήσουμε μια βάση πάνω στην οποία θα δουλέψουμε (τη μεγάλη εικόνα που είναι το όραμα) και έπειτα θα σπάσουμε σε μικρότερους στόχους και συμπεριφορές κατά τη διάρκεια των επόμενων συναντήσεων

Η διάρκεια της πρώτης συνάντησης είναι 90 λεπτά

Κάθε επόμενη συνεδρία

Κάθε επόμενη συνεδρία ξεκινά με την ανασκόπηση των στόχων της προηγούμενης. Συλλέγουμε τα θετικά, γεμίζουμε τα κενά, επαναξιολογούμε τις δυνατότητες, αναζητούμε τις ευκαιρίες και καταστρώνουμε στρατηγικές αντιμετώπισης των δυσκολιών.

Με την ολοκλήρωση της ανασκόπησης των στόχων σε κάθε συνάντηση περνάμε στην ενότητα όπου προσδιορίζουμε το φλέγον ζήτημα της συγκεκριμένης περιόδου. Είναι το σημείο όπου αναδύονται στην επιφάνεια οι πραγματικές ανάγκες του ατόμου.

Η ενότητα αυτή οδηγεί στην συν διαμόρφωση νέων στόχων και εργασιών για το επόμενο δεκαήμερο.

Κάθε συνεδρία τελειώνει με βιωματικές ασκήσεις για το σπίτι. Στο τέλος κάθε συνεδρίας θα λαμβάνετε γραπτή ανατροφοδότηση των όσων έχουν λεχθεί, τις σχετικές ασκήσεις για το σπίτι και τους στόχους που έχουμε συν διαμορφώσει σε μορφή SMART.

Με την ολοκλήρωση της τρίτης συνεδρίας και στην αρχή της τέταρτης, γίνεται μία επαναξιολόγηση των τρίμηνων στόχων και του οράματος για επιβεβαίωση ή τροποποίηση τους.

Η διάρκεια των συναντήσεων πλην της πρώτης, είναι 60 λεπτά

Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει διατροφικό πλάνο;

Ναι, φτα΄νει το άτομο που συμμετέχει να είναι σε θέση να το εφαρμόσει. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι κυρίως να εντοπίσουμε και να διαχειριστούμε όλους εκείνους τους λόγους που σε δυσκολεύουν να εφαρμόσεις το διατροφικό σου πλάνο. Εάν παράλληλα μ’ αυτή τη διαδικασία μπορείς να εφαρμόζεις και το διαιτολόγιο, τότε ναι, θα παρέχεται σε κάθε συνεδρία ένα καινούργιο.

Τι θα κερδίσεις;

  1.  Θα αποκτήσεις μια “εργαλειοθήκη” που θα σου επιτρέπει να αντιμετωπίζεις τη συναισθηματική υπερφαγία, το στρες και την πίεση
  2.  Θα γίνεις πιο αποδοτικός τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική σου ζωή 
  3. Θα αποκτήσεις τον έλεγχο της διατροφικής σου συμπεριφοράς 
  4. Θα ασχοληθείς με πράγματα που είχες ξεχάσει για καιρό
  5. Θα απολαμβάνεις τις κοινωνικές υποχρειώσεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα παχύνεις 
  6. Θα έχεις μεγαλύτερη διάθεση και  περισσότερη ενέργεια 
  7. Θα μπορείς να διαχειριστείς έξυπνα και δημιουργικά τον πιεστικό χρόνο σου
  8. Θα αποκτήσεις περισσότερη οργάνωση, αυτοπεποίθηση και υπομονή
  9. Θα αποκτήσεις ηρεμία και αισιοδοξία 
  10. Θα γίνεις ο καλύτερος φίλος του εαυτού σου
Πως ξέρω ότι αυτό το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για μένα;

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή σου στο πρόγραμμα είναι μία 45 λεπτη δωρεάν συνάντηση μέσω κοινωνικών δικτύων σε προκαθορισμένη ώρα και μέρα. Για τον προγραμματισμό της συνάντησης μας πάτησε πιο κάτω

Είπαν για μένα 

Νικόλ 

Όταν ξεκινούσαμε δεν φανταζόμουνα ποτέ ότι η κάθε συνεδρία μαζί σου θα είναι μια αποκάλυψη για μένα κι ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση των στόχων μου. Σου είμαι ευγνώμων γι αυτό το πολύ όμορφο ταξίδι που δεν σου κρύβω ότι θέλω να περιπλανηθώ λίγο ακόμη μαζί σου μέχρι να βρω την Ιθάκη μου!!!! Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος και ένας καταπληκτικός επαγγελματίας! Σε ευχαριστώ!!

Βίκυ Χύτα

Ο Αντρέας είναι από τους λίγους ανθρώπους που τουλάχιστον μία φορά μέσα στην ημέρα θα έρθει στο μυαλό σου με τις φράσεις του. Πέρα από εξαιρετικός επιστήμονας και άρτια καταρτισμένος, έχει την ικανότητα να συνδυάζει τις γνώσεις του αυτές ώστε να βοηθήσει. Οι συζητήσεις μαζί του είναι κάθε φορά μοναδικές. Ο τρόπος που προσεγγίζει τις καταστάσεις είναι εναλλακτικός και εξατομικευμένος. Μου έμαθε μέσα σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα πάρα πολλά πράγματα για την διατροφή και την σχέση μου με το σώμα μου. Αξίζει κανείς να τον γνωρίσει, ειδικά αν έχει βαρεθεί με τις πιεστικές δίαιτες και τα αρνητικά συναισθήματα. Χαίρομαι πολύ που τον γνώρισα και τον εμπιστεύτηκα!

 

Isidora Pap

Έπειτα από 30 χρόνια προσπάθειας να αδυνατίσω γνώρισα τον Αντρέα, τυχαία διαβάζοντας ένα άρθρο του. Τώρα κοιτάζοντας πίσω βλέπω έναν άλλο άνθρωπο….η σχέση μου με την διατροφή, με την γυμναστική, οι συνήθειες μου, τα συναισθήματα μου σε σχέση με το φαγητο είναι όλα αυτά που πάντα ονειρευόμουν να έχω και που θεωρούσα αδύνατο να πετύχω! Και πάνω απ’ όλα χωρίς κόπο, χωρίς να το καταλάβω! Εξαιρετικός στην δουλειά του και εξαιρετικός άνθρωπος….ότι κάνει το κάνει με αγάπη…γι’αυτό αυτό και έχει τετοια αποτελέσματα!

 

Λία 

Αγαπητέ Αντρέα θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες για την τρίμηνη εμπειρία της συνεργασίας μας, αλλά θα αρκεστώ σε ένα μικρό (όσο μπορώ) κείμενο. Είσαι ένας άνθρωπος γεμάτος θετική ενέργεια, αισιοδοξία, καλοσύνη, φιλότιμο και φυσικά με πολλή πολλή διάθεση για αυτοεξέλιξη και αυτοβελτίωση. Μαζί σου έμαθα δρόμους και μονοπάτια που δεν ήξερα ότι υπάρχουν, όχι μόνο στην διατροφή αλλά και γενικότερα στην ζωή. Δίνεσαι στην δουλειά σου, την αγαπάς, την λατρεύεις και αυτό φαίνεται. Πάντα θα σε θαυμάζω και θα σε εκτιμώ απεριόριστα!

 

Αθανασία 

-Από Δευτέρα θα ξεκινήσω διατροφή.

Και να που έρχεται αυτή η Δευτέρα. Αποκτά ημερομηνία και ώρα. Το σημείο μηδέν ήρθε. Σημείο μηδέν γιατί κάτι αλλάζει. Αυτό το κάτι δεν είναι μόνο η διατροφή, αλλά και εμείς.

Η απόφαση δεν είναι ποτέ εύκολη, όταν όμως έρθει η στιγμή που εμείς από μόνοι-ες μας, αφήνοντας στην άκρη σχόλια και συμβουλές του περιγυρού μας, κλείνουμε το ραντεβού.. τότε σημαίνει ότι μπορεί να γίνει. Το πρώτο βήμα έγινε.

Το δεύτερο είναι σε ποιόν/ά θα απευθυνθείς; Ποιος/α είναι αυτός/ή που θα εμπιστευτείς για να σε καθοδηγήσει και θα σταθεί δίπλα σου στην προσπά-θεια σου; Εκεί είναι που πρέπει να εμπιστευθείς κάποιο δικό σου άτομο που είχε ένα παρόμοιο εγχείρημα με το δικό σου, να το ρωτήσεις τον τρόπο με τον οποίο λειτούργησαν με το συνοδοιπόρο-διατροφολόγο του και αν αυτός σου ταιριάζει, τότε να ακολουθήσεις και εσύ.

Πρέπει να εμπιστευτείς για να μπορέσεις να μπεις στη διαδικασία αυτή. Εμπιστοσύνη πρώτα από όλα σε εσένα και μετά στον άνθρωπο που σε οδηγεί. Μεταξύ μας εγώ το πρώτο δεν το έχω στο βαθμό που θα ήθελα, έχω όμως το δεύτερο και για αυτό με θεωρώ τυχερή.

Ξέρω ότι ο διατροφολόγος μου δε θα με γεμίσει με παραπάνω τύψεις και ενοχές για τις ατασθαλίες που θα κάνω στο πρόγραμμα, ούτε με άγχος που δεν έφαγα φακές αλλά παστίτσιο γιατί απλά έτσι ήθελα εκείνη την ημέρα, ού-τε επειδή η ζυγαριά μπορεί να έχει κολλήσει σε ένα νούμερο.

Για να μη μπαίνουμε σε αυτές τις διαδικασίες λοιπόν, μου έχει μάθει πως πρέπει να συνδυάζω τις επιθυμίες μου με το πρόγραμμά μου ακολουθώντας απλά τις συμβουλές του και φτιάχνοντας από κοινού το εβδομαδιαίο πρό-γραμμα. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό γιατί όταν αποφασίζεις να αλλάξεις τον τρόπο διατροφής σου, πρέπει να έχεις αυτοέλεγχο και να μάθεις να δια-μορφώνεις το πρόγραμμα, όχι απλά να το ακολουθείς γιατί έτσι θα κουραστείς γρήγορα. Ο διατροφολόγος που είναι δίπλα σου οφείλει να σου μάθει να χειρίζεσαι καταστάσεις και να προσαρμόζεσαι σε αυτές. 

Για αυτό λέω ότι με θεωρώ τυχερή ως προς την επιλογή του συνοδοιπόρου μου. Και ξέρετε τι έχω καταλάβει; ότι αυτή η Δευτέρα κακώς άργησε τόσο να έρθει. Στην τελική δε χρειαζόταν να είναι Δευτέρα.. και οι υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας την ίδια δύναμη και ενέργεια έχουν.. αυτή που τους δίνουμε εμείς.

 

Συνέντευξη με τη Θέκλα Πετρίδου για τη συναισθηματική υπερφαγία 

Cart Overview